15 Eylül 2009 Salı

"Hayırsever arıyoruz"

.
Konya Ereğlisi'nden Rahim Demirbaş, kuraklığı en yoğun yaşayanlardan oldu. Hoca, ağaçlarını kurtarmaya çalışıyor. Her şeyi halletti. Sadece 2.5 km'lik boruya ihtiyacı var. Belki hayırsever bir kuruluş çıkar umuduyla 'İmdat' diyerek yolladığı e-postasını yayınlıyoruz:

"Burhan Beyciğim, sizi pek çok rahatsız ettim. Şuna inanıyorum ki sizde tuttuğunu koparan bir azim var. Benim derdimi dert edindiniz, sonucu merak ediyorsunuz. Orman ateşten değil, susuzluktan yanıyor. 2.5 tonluk bir tank buldum. Traktörle gidiş geliş 8 km'den su getirip ağaçları sulamaya çalışıyorum. Bu yıl kurumasın, belki gelecek yıl Allah bir sebep halk eder. Şimdi bir havuz yeri açtırdım. Kaymakamım Cevdet Can Bey 250 torba çimento verdi. Belediye kum verecek. İnşaatını kendim yaptıracağım. Yalnız bu havuza 2.5 km öteden kooperatif kuyularından su gelmesi gerekiyor. Bunun için 2.5 km, beşlik (125'lik) yağmurlama ana borusuna ihtiyaç var. Bu boruları, Devlet'in veya Devlet gibi birilerinin temin etmesi gerekir. Bana boruyu şimdi versinler makul zaman içerisinde bedelini ödeyeyim. Türkiye'mizde Japonya'dan daha çok dolar milyarderi olduğunu okuyoruz. Dikilen her ağaç bütün insanlığın. Ben ağaçların atmosfere verdiği oksijeni paketleyecek değilim. Öldüğümde kefenimin içerisine koyup gidecek durumda da değilim. Devletimiz yüzlerce yıllık yetişmiş ormanları yangından korumak veya büyük masraflarla yenilerini dikmek zorunda iken ben Devletimize hiç yük olmadan 10 binin üzerinde ağaç yetiştirdim. Sadece 2.5 km'lik boru ile bu iş hallolacak. Bana bunları temin edecek yiğit kişi arıyorum. Para değil boru gerekli. Saygılar sunarım. Rahim Demirbaş. Emekli Öğretmen (0 505 753 9292)."

Yok mu ülkesini ve doğayı seven bir kişi ya da kuruluş?
.
ALINTI: Burhan Ayeri - Akşam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder