29 Ağustos 2009 Cumartesi

"Asker, 'Rahim hocanın çocukları'nı kurtardı!"

.
Emekli öğretmen Sayın Rahim Demirbaş, Genelkurmay Başkanlığından yardım dileğinde bulunmuştu bu köşe aracılığı ile... Yardım istiyordu çünkü elleriyle diktiği 14 bin adet fidanı kurumak üzereydi ve bu fidanlar onun çocuklarıydı... Bizzat Genelkurmay Başkanı Sayın Orgeneral Başbuğ konuyla ilgilendi ve gerekli yardım Rahim öğretmene ulaştırıldı.. O şimdi mutlu, çocukları kurtuldu... Bize durumu yazmış şu kelimelerle anlatmış;

“Çaresizlerin çaregâhı olan Allah, bir yerden birşeyler vererek kullarının sıkıntılarını gideriyor... Bugün Kıdemli Başçavuşum Özkan Bişkin beyi, Erkan Albayım görevlendirmiş. Gelip Ereğli’den Genelkurmay Başkanım adına lazım olan damlama borularını alıp gitti. Allah milletimize zevâl vermesin. Benim gibi garip ve çaresizlerin elinden tuttular. Sizin aracılığınızla Genelkurmay Başkanıma saygılar sunarım. Benim büyük bir sıkıntımı savdılar. İnşallah bu güzel ülkemizin sıkıntıları da onların aracılığı ile ortadan kaldırılır. Behiç Bey, Allah razı olsun. Saygılarımla. Rahim Demirbaş..”

Biz de Sayın Demirbaş gibi duyarlı vatandaşların bu tür çabalarının artmasını dileriz...

ALINTI: Yeniçağ / Behiç Kılıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder